My sister as an old lady

 
Stats and Info
Score: 20.51
Views: 713
Member: Jay
Your Rating
Thank You! Your rating has been saved.
Themes
Galleries

About This Image

Hehe..this is my sister dressed up as an old lady for a teenage girls birthday party. The teenage girl likes to call her "old", so...

Rump deliberitely exagerrated :P

Comments

sparkle1103 - Feb 06, 2008 12:46 AM EDT
Great shot. She really does look old in this photo.
Guest - May 24, 2007 02:55 PM EDT
Heheh...she is hot, ain't she? :P I say this because I clicked on the "What's hot" link to the left and this picture of my sister as an old lady was one of the pics that came up.
Guest - Feb 13, 2007 11:45 PM EDT
Gotta love ya sis!
Guest - Feb 13, 2007 11:09 PM EDT
I believe you are the woman of my dreams, I waited all my life to find just you, wanna dance? If you do, I will find my teeth, grease my wheels, and be forever yours.
Guest - Feb 13, 2007 10:09 PM EDT
Dear Wheel, I was totally sure this picture would make you famous all over the world...Those sexy hot lips and those curbs!!!!!!...Love you always
Guest - Feb 13, 2007 09:19 PM EDT
My,My how time flies the older we get, seems like only two years since I have seen you and look at you now.Lol Love you ,Mary.
Guest - Feb 13, 2007 07:11 PM EDT
Oh Honey, I know you like older men, maybe someday I'll be older, or just old enough for you. Hope you have the time.
Guest - Feb 13, 2007 05:24 PM EDT
Okay, her chest is exagerated too, heheh.
Guest - Feb 13, 2007 05:22 PM EDT
Hello Pam from TX! Small world, huh!?
Guest - Feb 13, 2007 03:44 PM EDT
The rump is exagerated??? Honey what about that chest!!!! lmao... Mary is a totally awesome woman and this is a side of her I did not expect to see.
Guest - Feb 13, 2007 03:44 PM EDT
The rump is exagerated??? Honey what about that chest!!!! lmao... Mary is a totally awesome woman and this is a side of her I did not expect to see.
Guest - Feb 13, 2007 03:01 PM EDT
Hummmmm???? I don't see any difference in the way she looks...roflmao...I met her while I was in Kentucky, and she looks just like she did then...roflmao, gotta love the old woman...lol
Guest - Feb 12, 2007 05:42 AM EDT
she is wonderful and that j-lo butty just finishes it lol hope they had a good time ..looks like it
Guest - Feb 12, 2007 02:53 AM EDT
Your sister is so glamorous!

Add A Comment About This Image

Comment Title:
Your Name:
Your Comment:
Please enter the text from the image in the box below: